onsdag 23 september 2009

MEN FÖR LIVET!

Resan till bergslagen var på många sätt helt fantastisk och jag tar med mig många fina minnnen från vår resa genom de täta skogarna. Men jag har aldrig någonsin varit med om en hemskare upplevelse. Jag säger bara en sak ÄLGFLUGA den lilla (ca 5mm) termiten som ser ut som en blandning av fästing, spindel och fluga sätter sig på dig/MIG och tror att jag ska spatsera runt som ett levande bloddropp. Dom kryper in i håret innanför kläder och terroriserar dig in i själen! Jag vill att alla älgflugor ska DÖ, dödödödödödödödödödödödödödööööö.

Det gick så långt att jag efter tredje dagens vandring slet av mig alla kläder när vi kom fram till vindskyddet och gick ned i en tjärn (skitkall sjö) och badade när det var ca: 13 grader i luften för att få av mig djuren. PSYKBRYT på hög nivå kan jag lova!!

Tur att Roxy har så mycket underull annars skulle hon lidigt någon brutalt mycket.

ALDRIG MER BERGSLAGEN PÅ HÖSTEN, DETTA ÄR EN VARNING TILL ALLA ER SOM FUNDERAR PÅ DET. NI KOMMER HEM MED MEN FÖR LIVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!