fredag 11 september 2009

Texten till bilden över kommer här!

Jag är till och med hemma från jobbet vilket känns helt sjukt konstigt, men jag mår illa och har extremt ont i huvudet. Men jag sov hur länge som helst och sen kunde jag inte vara hemma längre så jag masade mig ut till velamsund för en bruksdag. Stackars Roxy har inte haft någon entusiastisk förare idag men du gick bra ändå faktiskt. Först genomförde vi ett uppletande vilket inte kändes 100%, måste träna mer på raka skick och snabba avlämnanden. Sen gick vi spåret vi hade lagt ut, du hade legat ca: 1h och 15 min var ca: 1000 m långt och med 4 apporter. Det tog 40 min att komma runt och Roxy var skitduktig verkligen! Medans jag mest förökte hålla med vid liv kämpade Roxy på som en maskin. Lite tveksamheter vid 2 av apporterna men tog alla själv. Så nu är köttbullarna slut och jag sitter och dricker the och äter kex. Resterande planer för dagen: sova, överleva, äta ipren. Chao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!