fredag 23 oktober 2009

Roxy har ordet


hej alla sköna lirare,

så här va, om ni tycker morsan klagar förmycket så har ni alldeless rätt i det. här har man fått köttbullar snabbare än man hinner blinka i 1,5 års tid och rätt vad det är så får man inga, typ. fett dåligt från hennes sida, vem skulle inte bli omotiverad, asså jag är ändå inte omotiverad jag är bara lite sur. jag menar hon tror hon bestämmer ALLT, men hallå??? jag då?

jag kräver kraftig löneförhöjning, okey okey det är lågkonjuuuktur eller vad det nu heter men jag jobbar hårt!! morsan skärpning, jag är en ung brud i mina bästa år och du helt okey så min förhoppning är att vi ska kunna komma överens om detta. två moment två hela köttbullar efteråt, ettans program är väl 8 moment så då vill jag ha 8 hela köttbullar efteråt! DEAL???? + bajsa på grannens tomt, witch I lööööv.

Älskar dig fast du kan vara grinig ibland, min lilla grinimammis!!

ps. bilden är från i sommras med flocken jag syns inte så bra tyvärr vill ju inte lksom glänsa över de andra glinen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!