torsdag 14 januari 2010

Blickar framåt!

Just nu känns det som om det är halvlek. Jobbar mycket, tränar mycket. Allt rullar, ingenting superexciting händer just nu. Vi längtar otroligt mycket efter flytten, ska bli så otroligt underbartskönt att sluta trängas på 25 kvadratmeter! jag och mamma var ute och gick i 3 timmar igår, haha det är så roligt när vi är ger oss ut på äventyr det slutar alltid med att vi är vilse eller nått ännu värre. men helt pötsligt blev det kolsvart och vi visste inte var vi var, men vi hittade hem tillslut. Men det var skönt och uppfriskande, Roxy var nöjd hon racade hela promenaden inte still en sekund. Hon är så otroligt levnadsglad min lilla räka tänk om man kunde uppskatta allt så som hon gör människor, mat, kel, sömn, lek, motion, aktivitet allt enligt henne är bara underbart!

Sen åkte vi och tittade på kakel. Jag tycker om natursten, alltså äkta sten inte nått betongblandat skit. Men smakar det så kostar det, jag får rysningar brrrr. Roxys lydnadsdiplom kom idag också! I vår nya lägenhet kommer vi ha ett kontor där ska jag ha en hel prisvägg som alla våra priser ska hänga, även lillråttans som kommer i sommar. Är Makea ett fint namn? Jag vill nog att hon ska heta något finskt eftersom hon är finne!

Nu ska jag verkligen sova!





3 kommentarer:

  1. Vore kul att träna ihop. :-)

    Maila mig på susannestefansson@hotmail.com

    /Susanne o Pebbels

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot när vi flyttat upp till Stockholm igen. I vår blir det mycket agilityträning, du hakar väl på? :)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar promenad det var men oj vad trött jag var!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!