måndag 14 september 2009

Besviken.


Här har vi spelat in video hela kvällen så kan jag typ inte lägga ut skiten på bloggen. Suck. Vi har iaf. Tränat lite fjärre här hemma, jäkligt nyttigt att spela in för nu vet jag exakt vad Roxy och jag behöver träna på och som alltid måste jag bli TYDLIGARE, vad belönar egentligen, när och var kommer belöningen. Vi har problem med att hon lyfter rumpan från ligg till sitt och tar några speg från vid stå, men det är ju inte konstigt när jag belönar för det. Fy för mig idag. Men bebis är duktig, ni lilla sjukling hon kämpade. Nu ska vi diska och sova. Husse är ute och dricker öl så det har varit lite av en tjejkväll här, jag och Roxy alltså. Teamet. God natt, sov sött vakna blött!

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren i min blogg. Kram

    SvaraRadera
  2. Varför går det inte att lägga upp videon i bloggen? Är det fel format eller? Kanske videon är för stor! Jag hjälper dig gärna om det fortsätter att strula. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!