måndag 14 september 2009

En timme extra?


Vi lånar just nu Annelies bil (tack gumman) och hennes klocka i bilen går en timme efter och varje gång jag ser på lockan tänker jag 'gud va skönt jag slipper stressa' och sen slår det mig att det går efter. Men tänk om man alltid hade en timme till godo? En timme extra på träningen, på väg till vännen, extra på kvällen, extra på morgonen. Så mycket skönare livet skulle bli. Men det blir ju aldrig så när man stressar runt som en stucken höna. Wiere... :)

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Har jag skickat en kommentar på detta? inte vet jag men jag lovar rösta på dig om du lovar en timme extra lite då och då. Det var ett bra förslag tycker jag. Vad gör du uppe kl 03.31? Vi måste prata vandring snart.......

    SvaraRadera
  2. Nej klockan är inte 08:09 den är 17:10 vad har du gjort med tiden Sara?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!