fredag 22 januari 2010

Slutbelöning!

Anne har talat om för mig att jag måste ha en slutbelöning, vilket är så jäkla vettigt. varför har inte jag tänkt på det????? Roxy kan ju vara lite ofokuserad. Och Anne menar "du måste ju göra det så enkelt för din hund som möjligt" och gör det enkelt för Roxy genom att visa henne att "nu får du bollen, du är superduktig men jag kommer kräva mer fokus" och när hon fårr slutbelöningen så komemr hon tänka "Yes nu fick jag slutet nu kan jag släppa fokus". Så nu har jag köpt en slutis från www.klickerklok.se en riktig storfräsare kan jag lova! 300 rikstaler men det är det värt (hoppas jag). Lillskiten blir nog nöjd i alla fall! Var ute och tränade lite på isen imorse gick ganska bra, lägger kanske upp lite videos senare!

2 kommentarer:

  1. Vad är detta? En ny variant av dammvippa eller något annat spännande?

    SvaraRadera
  2. nej det är faktiskt äkta fårskin, daah ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!