tisdag 19 januari 2010

Räddningshundsutbildningen gör mig rädd!


Här trodde man att det inte skulle bli några problem med att krypa bland lite sten eller sniffa efter figgar men SHIT. Om du inte har något liv, inga intressen, inget jobb, ingen familj och inga vänner (förutom hundvänner i samma tragiska sits) så KANSKE du kan bli räddningsekipage. Nej tacka gudarna för normal hundträning, apropå det var jag hos Anne Dahlin idag igen och jag kan VERKLIGEN rekommendera henne till alla som har planering att verkligen satsa på lydnad på 2 pass har hon ändrat hela min syn på lydnad och lydnadsträning hon är helt fantastisk. Min karriär ligger i trygga händer ;) Nu ska jag käka leverpastejmacka med gurka och kolla på Paradise Hotel! Natti!

2 kommentarer:

  1. Vilken talande bild till texten!

    SvaraRadera
  2. Ha ha nice bild.
    Roligt att det går så bra med AD. Hon är grym.
    Trevlig helg tjejen.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!