söndag 17 januari 2010

Vilken bra dag!!!

Började dagen med att hosta gröna snorkråkor och trodde jag skulle vara jättesjuk, men jag kände mig inte såå sjuk ändå. Lite ont i huvudet och seg men det är ju inte hela världen. Så Oscar kom hit (min bror) och vi gick en härlig promenad på isen. det blåste ganska mycket med det va inte så kallt. Vi pratade om livet, framtiden, jobb blablabla. han kom hem från 2 månader i thailand precis så han hade mycket att prata om!! Roxy var allmänt flummig och sprang omkring med din boll och lekte, hon har börjat komma upp bakefrån och tränga sig in mellan knäna på en när man går, haha hon är så jäkla rolig den lilla tossan.

Sen åkte vi till Farmor och Farfar för Farfar fyllde 81 år idag! Jag vet nog inga gamlingar som är så oehört fräscha som dessa två! Det blev massa mat och chokladtårta. Mätt i magen så begav jag och Roxy oss och hämtade Madde och sen till Farsta ridhus. Jäklar vilken bra träning det blev! Vi körde träningstävling, ja och Roxy körde Fotgående-läggande under gång- inkallning med ställande- rutan-fjärr och HON VA SÅÅÅÅÅ GLAD hela tiden. Power, attityd, fart och konsentration det finns massvis att slipa på men att hon höll hela vägen är ett STORT framsteg. Sen hade vi eftersnack där vi gav varandra tips och råd. Sen åkte jag till mamma och åt kvällsmacka och såg en film om en björn i lappland. Nu ligger vi alla 3 (jag kalle roxy) i soffan och degar.

På tisdag är det träning för Anne dahlin igen och det ska bli SÅ roligt, särskilt nu när jag känner så mycket power i Roxy. Vi kommer lätt kunna komma upp i elit om detta håller i sig! känns så bra att ha de gänget som jag tränar med, tack kära ni för all back up!!!! Även att ha Anne som en mentor (hon kanske inte vet om det men enligt mig är hon min mentor!) :D

2 kommentarer:

  1. En söndag med aktiv vila låter det som. Du, tror du vi ser lika skönt avslappnade ut som Roxy när vi sover?

    SvaraRadera
  2. Hej Sara. Har en fråga, klant-Madde har slarvat bort sin PIN-kod till mobilen. Jag vet att du hjälpte oss med detta en gång tidigare. Hur fan gör vi? Ringer Tre support imorgon eller kan vi ta det via dig? Kram Gor@n

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!