måndag 28 september 2009

Pang Pang Pang, kör!!


Här kommer en kortresumé.


Gick upp och käkade frukost med Kalle, sen åkte vi iväg och tittade på lägenheter i stan till Teppi (kalles syster och min bästa vän). Hem byta om och ut i skogen la ett riktigtn "tydligt" spår ca: 300 meter 3 apporter. Under liggtiden gick jag en liten prommis sen la jag en uppletenderuta på äng! Aldrig gjort det förr men j'klar va nyttigt det var, Roxy flög ut som skjuten ur en kanon och tyckte det var roligt att göra nått anorlunda, 3 bra skick blev det bra tempo både ut och in och helt okey ingångar, men det finns Mycket att slipa på. Spåret gick mycket bättre idag hon hittade alla apporter och virrade inte runt lika mycket.


Hämtade upp Teppi och stack och handlade mat till kvällen. Dean kom över och vi käkade middag (entrecot med klyftpotats och bea!) sen gick vi upp till bion och tittade på "Flickan som lekte med elden" helt ok men svårt att tycka den var skitbra då boken är så futansvärt mycket bättre!!!!


Sen sov vi gott kan jag lova! Idag blir det privatträning för Marie på Tyresö, framförgående står på schemat!


Simma lugnt :)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här!